Baltic Brand Forum 2019
Lai apskatītu mājaslapas saturu, lūdzam izmantot citu interneta pārlūku.
Iesakām izvēlēties Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge vai Safari.
Novembris, 2023
1
2
Dziesmu svētki. Liepājas teātra viesizrādes Hanzas peronā
3
4
Slēgts pasākums
5
6
7
MŪSU MĀJAS BIJA ZEME. UZPLAUKUMS
8
9
10
Tigran Hamasyan. The Call Within. Koncerts Hanzas peronā
11
Slēgts pasākums
12
13
Slēgts pasākums
14
15
16
Dzeltens trotuārs. Dzejkoncerts Hanzas peronā
17
Max Cooper. Audiovizuāls šovs Hanzas peronā
18
19
20
21
Slēgts pasākums
22
23
24
25
TOP 100 Wines & Chefs
26
27
28
Slēgts pasākums
29
Slēgts pasākums
30
Baltic Brand Forum 2019

Par pasākumu

Kā veidojas mūsdienu cilvēka ieradumi? Kā mēs varam tos mainīt vai ieviest jaunus tā, lai tas būtu lietderīgi ne tikai mūsu zīmolam, bet arī visai sabiedrībai? Vai tai vajadzētu būt tikai atbildes reakcijai uz jaunām tendencēm? Cik liela ir reklāmistu, masu mediju, aģentūru gatavība iesaistīties mārketinga aktivitātēs ar samaksu par rezultātu? Šie ir vien daži jautājumi, uz kuriem mēs mēģināsim rast atbildi pirmā Baltic Brand Forum ietvaros.

Iedvesmojoties no Baltijas ceļa 30. gadadienas un svinot Baltic Brand reitinga 15. jubileju, 3. oktobrī Hanzas Peronā, Rīgā, notiks pirmais Baltijas zīmolu forums – Balti Brand Forum.

Forums piedāvās paneļdiskusijas, uzstāsies spilgti nozares profesionāļi no Baltijas valstīm, vieslektori no Apvienotās Karalistes dalīsies ar savu nenovērtējamo starptautisko pieredzi veiksmīgā zīmola radīšanā.

Pasākum īpašie vieslektori;

• Les Binet, efektivitātes direktors aģentūrā adam&eveDDB (Apvienotā Karaliste)
Less ir pasaulslavens eksperts mārketinga efektivitātes jomā un, iespējams, visvairāk godalgotais efektivitātes guru pasaulē. Less ir sarakstījis daudz materiālu par to, kā darbojas reklāma, kā to uzlabot un kā to izvērtēt.
Less ir Vārtonas biznesa skolas Pasaules konsultāciju valdes nākotnes reklāmas jautājumos (Wharton Business School’s Global Advisory Board on the Future of Advertising) loceklis un žurnāla Admap pastāvīgais autors. 2014. gadā reklāmas institūts Institute of Practitioners in Advertising kā atzinību par viņa sasniegumiem pasniedza viņam “Prezidenta medaļu”, kas ir augstākais iespējamais apbalvojums nozarē.

• Malcolm Devoy, stratēģiskais direktors aģentūrā PHD EMEA (Apvienotā Karaliste)
Malkolms ir stratēģiskais direktors aģentūrā PHD EMEA, kur viņš strādā jau 7 gadus. Šeit viņš ir veidojis globālās stratēģijas tādiem zīmoliem kā GSK, Ferrero, Skoda un Audi. Malkolms ir arī palīdzējis veidot PHD aģentūras spēles formā izstrādāto plānošanas sistēmu “Source” un ir bijis līdzautors grāmatām par izaicinošām zīmola attiecībām (Overthrow, 2012), spēles stratēģijas pielietošanu (Game Change, 2013), mākslīgo intelektu (Sentience, 2015) un mārketinga un tehnoloģijas nākotni (Merge, 2017). Pavisam nesen Malkolms ir iesaistījies arī “Overthrow 2” grāmatas rakstīšanā, kas ir veltīta izaicinošo zīmolu zelta laikmetam un stratēģijām, kuras veicina viņu pārsteidzošo izaugsmi.

Organizatori

DDB Latvia, Kapitāls networks
Partneri: OMD, Accenture Latvia, Delfi.lv, DELFI.lt, rus.Delfi.ee, Httpool Baltics, RAIT CR Baltic, Latvijas Zaļais Punkts, Latvijas balzams, Modash, Zavod BBDO (https://zavodbbdo.ee/et), DDB Estonia, DDB Vilnius.

Informējam, ka pasākumā notiks publicitātes foto un video uzņemšana.
Uzņemtais materiāls tiks publicēts organizatoru sociālo tīklu lapās (Facebook, Youtube un Instagram), kā arī tiks atspoguļots masu medijos.
Pasākuma organizators un datu apstrādātājs:
DDB Worldwide Latvia, reģ. Nr. 50003265411. Ja jums ir kādi jautājumi, lūdzam rakstīt uz e-pastu magic@ddb.lv.